Description
CUPRINS:
Introducere
PARTEA 1. CONCEPTE ȘI VALORI EDUCAȚIONALE
Vasile Ioan Pop. Proces și strategie în promovarea înțelegerii conceptelor științifice
Manuela Guiu. Educational Values in Today’s Society
Camelia Moler. Notă scurtă asupra procesului de evaluare în activitatea didactică din învățământul formal și nonformal
PARTEA 2. INFLUENȚE ASUPRA PROCESULUI DE EDUCAȚIE
Vendelin Francisc Glazer. Influența mediului familial asupra activităților nonformale în clasele
primare
Anișoara Monica Șerban. The Impact of Games, Social Media, and Streaming Services on English Language Learning in Young Children and Adolescents
Laura Rebeca Stiegelbauer, Marilena Diaconescu. Board and Video Games: Mythical Gateways Towards English
Valeria Peştean. Rolul și importanța creării și menținerii unui climat propice învățării
în clasa de elevi
PARTEA 3. TEHNOLOGII MODERNE ÎN CLASĂ
Simona Emanuela Murgu. Teaching English with Modern Technology
Adrian Păcurar. Romanian Higher Education during the COVID-19 Pandemic. Online Teaching and Its Limits within the Higher Education System
Marta Felfoldi. The Emerging Role of Technology in Teaching Language and Literature after the COVID-19 Pandemic
Anemarie Arsenie. Didaktische Spiele im Erwachsenenunterricht (Jocurile didactice la cursurile pentru adulți)
PARTEA 4. ASPECTE SPECIFICE ALE EDUCAȚIEI
Ionuţ Şerban. Reducerea abandonului şcolar – fidelizarea elevilor
Dumitru Martin. Aspecte ale predării, învățării și evaluării efectelor curentului electric