MEDICAL EDUCATION TODAY
Editor de serie
Éva D. Molnár, PhD, University of Szeged
Descrierea seriei
Relația schimbată între medic și pacient și accesul crescut la informații (adesea false) au făcut necesară reforma educației medicale tradiționale bipolare (întemeiată științific). Astăzi, un medic trebuie să poată furniza un plan individualizat de îngrijire care reflectă cunoștințele medicului despre fiziologia de bază, conștientizarea celor mai bune dovezi curente, comunicarea abilă cu pacientul și luarea deciziilor în comun.
În această serie, invităm contribuții care, pe de o parte, abordează domeniul educației în sănătate la nivel global – aceasta poate include orice temă care se concentrează pe educația în sănătate, prevenție, sănătate globală, comportamente și obiceiuri de risc pentru sănătate, etc. Pe de altă parte, așteptăm manuscrise care se ocupă de aspectele morale și psihologice ale identității profesionale în educația medicală (cum ar fi onestitatea, integritatea, bunătatea, empatia, comunicarea, angajamentul, etica îngrijirii, tipurile de îngrijire, etc.), concentrându-se pe caracteristicile generale ale studenților (punctaj mai mare la asertivitate, autoapreciere, trăsături narcisiste, așteptări ridicate, anxietate și sănătate mentală precară, mai puțină încredere în sine, perfecționism, burnout). În al treilea rând, invităm lucrări care explorează metodele pedagogice care permit dezvoltarea eficientă a abilităților menționate mai sus (predare agilă, predare hibridă, inovații interactive de învățare, învățare autoreglată, învățare bazată pe echipă, învățare bazată pe rezolvarea problemelor, etc.).
Cărți în lucru
The Future of Medical Education: Emerging Trends and Technologies
Descărcare Call for Papers: Future of Medical Education_CFP